سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

ماکان آریا پارسا کیست؟

آموزش گیاهان دارویی برای طب سنتی

ماکان آریا پارسا کیست؟

۱۱۸ بازديد
دکتر ماکان آریا پارسا متولد 30 فروردین 1365 به عنوان یکی از کارآفرینان و مدیران مطرح ایران شناخته می شود. ماکان آریا پارسا با تکیه بر دانش و علمی که در دانشگاه های مطرح ایران و جهان مورد مطالعه قرار گرفته است، در زمینه های مختلف که در ادامه این مقاله به معرفی آنها می پردازیم، موفقیت های چشمگیری کسب کرده است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که ماکان آریا پارسا چگونه توانسته به این حجم از موفقیت های پی در پی دست پیدا کند. رزومه ماکان آریا پارسا نشان می دهد که این فرد بدون رابطه و بودجه دادن موفق به مدیریت چندین کسب و کار و شرکت مهم در ایران شده و در این راه به موفقیت های بیشماری دست یافته است. در ادامه این مقاله ضمن آشنایی با رزومه دکتر ماکان آریا پارسا تعدادی از دستاوردها و کارهای مهم این کارآفرین موفق ایرانی را به شما معرفی می کنیم. ماکان آریا پارسا ماکان آریا پارسا کیست؟
دکتر ماکان آریا پارسا جوان 36 ساله ای است که با فکر و اندیشه ای ناب وارد عرصه تجارت شد. ماکان آریا پارسا بیش از 10 سال پیش وارد عرصه آموزش کشور شد. او با ذهن خود توانست نام آموزش مجازی را به گونه ای دیگر در بین مردم برجسته کند و در جهت رفاه و آسایش مردم گام بردارد. دکتر ماکان آریا پارسا دارای مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA از دانشگاه آشتن بایس برلین آلمان و امیرکبیر تهران و لیسانس مهندسی صنایع است. او این روزها به عنوان یکی از کارآفرینان جوان و نمونه کشور و سخنرانان انگیزشی نیز شناخته می شود. آریا پارسا با کسب دانش و مهارت های لازم به یکی از برجسته ترین مشاوران در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی تبدیل شده است.
او کار خود را در بستر آموزشی کشور با تأسیس یک مرکز آموزشی بزرگ آغاز کرد تا به همه علاقمندان به کسب مهارت کمک کند تا با دست پر وارد بازار کار شوند. آریا پارسا پس از آن و پس از مدت کوتاهی گروه دیگری را تاسیس کرد و روز به روز کار خود را در تمامی زمینه های آموزش بازرگانی، مهاجرت، آموزش زبان و ... گسترش داد و نه تنها توانسته به یک مدیر موفق در زمینه تحصیلات تا به امروز، اما او همچنین توانسته است تجارت خود را گسترش دهد تا برای صدها نفر شغل ایجاد کند. نیروهایی که هر کدام با هزاران امید و آرزو قدم به این هلدینگ بزرگ می گذارند و در آینده ای نه چندان دور به جایگاه بسیار خوبی خواهند رسید. سوابق تحصیلی و آموزشی ماکان آریا پارسا ماکان آریا پارسا دارای چندین سوابق آموزشی و تربیتی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. دکتری کارآفرینی آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی ارشد مدیریت MBA دانشگاه صنعتی امیرکبیر کارشناسی ارشد مدیریت MBA دانشگاه Steinbeis برلین آلمان لیسانس مهندسی صنایع با مدرک MBA مدیریت بازرگانی مورد تایید وزارت علوم علم، پژوهش، ماکان آریا پارسا، دارنده گواهینامه تحصیلات عالی در حقوق بازرگانی و داوری چگونه به افتخار کارآفرینی برتر دست یافت؟ ریشه موفقیت ماکان آریا پارسا را ​​می توان در استعداد و خلاقیت او جستجو کرد.
ما باید بتوانیم نیازها را به درستی شناسایی کنیم و به دنبال راه‌هایی خلاقانه برای برآورده کردن آنها باشیم که هیچ‌کس تا به حال به آن فکر نکرده است. درست مثل ماکان آریا پارسا که با استعداد خلاقانه اش راه هایی برای رفع نیازهای خود و جامعه اش پیدا کرد. او در این مسیر با مشکلات زیادی روبرو بود، بنابراین کارآفرینی و خلاقیت نیاز به تحمل سختی ها و مشکلات دارد. ماکان آریا پارسا کار خود را با بررسی نیازهای خود و البته جامعه خود آغاز کرد.
چیزی که توجه او را جلب کرد نیاز جامعه به آموزش بود. او فکر می کرد که اگر بتواند بستری برای آموزش جوانان فراهم کند، فرصت های شغلی برای آنها آسان تر می شود. از این رو تمام هم و غم خود را بر راه اندازی مؤسسات آموزشی و ارائه آموزش استاندارد و جامع به جوانان گذاشت. ماکان آریا پارسا چگونه اشتغالزایی کرد؟ ماکان آریا پارسا از سال 1388 با راه اندازی مرکز آموزشی که قبلا ذکر شد و گسترش آن گام های خوبی در جهت پیشرفت و همچنین اشتغال بیشتر در جامعه برداشته است.
وی به خوبی به اهمیت اشتغال در ایجاد جامعه ای پویا، بانشاط و سالم واقف است و به عنوان کارآفرین برتر کشور که دو بار به این عنوان دست یافته است، معتقد است با ایجاد اشتغال می توان آسیب های زیادی را متحمل شد. اجتماعی جلوگیری کرد. به همین دلیل بیشتر فعالیت های حرفه ای خود را معطوف به موضوع کارآفرینی و اشتغال زایی کرده و از آن به عنوان راهکاری برای رفع مشکلات ناشی از بیکاری و آسیب های اجتماعی در بین جوانان استفاده می کند. دکتر آریا پارسا مانند هر مدیر و کارآفرین موفقی می داند که اگر جامعه ای بخواهد به سمت پیشرفت و موفقیت حرکت کند باید برای جوانان و متخصصان خود برنامه های اشتغال داشته باشد. پس کی میخواد ایران رو موفق کنه؟!؟ خودمان افرادی که به اصطلاح در آتش هستند،.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.