دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

خرید پکیج دیواری و پکیج زمینی

آموزش گیاهان دارویی برای طب سنتی

خرید پکیج دیواری و پکیج زمینی

۱۴۲ بازديد

پکیج دیواری و پکیج زمینی دستگاهی است که (به جای موتورخانه مرکزی) توانایی تأمین همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ برای هریک از واحدهای آپارتمان (یا ویلاها) را دارد. پکیج دیواری یا زمینی را می توان به راحتی به جای یک کابینت دیواری یا زمینی نصب کرد. پکیج ها علاوه بر بازدهی و راندمان انرژی بالاتر، مصرف سوخت کمتری را نسبت به موتور خانه مرکزی دارند. همچنین استفاده از پکیج علاوه بر حذف لوله کشی های گسترده در ساختمان باعث مستقل شدن هر یک از واحدها از نظر تامین گرمایش و آب گرم مصرفی می گردد. همانطور که میدانید در فصول سرد سال پکیج علاوه بر تامین آبگرم مصرفی باید آب رادیاتور و مدار های گرمایشی را نیز تامین نماید. در فصل تابستان وظیفه پکیج تنها تامین آب گرم مصرفی و بهداشتی است. به عبارت دیگر هر زمانی که نیاز به آبگرم باشد با باز کردن شیر آبگرم مصرفی، مشعل پکیج به صورت اتوماتیک روشن می شود و همزمان با قطع مصرف آب و بستن شیر آبگرم، مشعل پکیج خاموش می شود که وظیفه ی کنترل آن بر عهده ی برد الکترونیک پکیج است.از مزایای پکیج ها می توان به مناسب بودن جهت استفاده در خانه‌های کوچک و آپارتمان‌ها، تأمین آب گرم محفظه‌ای، نصب آسان، عدم اشغال فضای زیاد، صرفه‌ جویی انرژی، استقلال در تنظیم دمای محیط و آب مصرفی ،و از معایب آن به
مناسب نبودن جهت استفاده در منازلی که دو و یا تعداد بیشتری سرویس بهداشتی و حمام دارند ، عدم وجود حجم ذخیره آب گرم مصرفی، محدودیت‌های نصب در ساختمان‌های کوچک، عدم کارایی در فشار آب پایین و رسوب‌ پذیری بالا که منجر به نیاز به اسیدشویی یا تعویض مبدل می‌شود اشاره کرد.

پکیج ها تا حدودی مشابه آب گرم کن ها هستند اما تفاوتهای مهمی بین آنها وجو دارد.آبگرمکن ها جهت تامین آب گرم مصرفی منزل برای شستشو و حمام بکار گرفته می شوند و برای نصب آنها نیاز به موتور خانه خاصی نیست حال در طرف دیگر پکیج ها قرار دارند که بعلاوه تامین کردن آب گرم مصرفی می توانند دمای محیط خانه را نیز گرم نگه دارند یعنی شما با خرید یک پکیج می توانید هم یک دستگاه برای گرم کردن آب و هم یک بخاری برای گرم کردن محیط داشته باشید . به تعبیری با این کار با یک تیر دو نشانه را زدید. پکیج ها که از استاندارد های اروپایی استفاده می کنند دارای مصرف انرژی پایین و دارای یک موتور خانه هستند و با بازدهی و کیفیت بالا جهت تامین گرمایش خانه و محیط های کار به وجود آمده اند. حال که تا حدودی با مفهوم و کارایی آبگرمکن و پکیج آشنا شدیم به راستی پکیج بهتر است یا آبگرمکن؟ وابسته به نوع انتظار شما از یک دستگاه گرمایشی پاسخ به این سوال نیز تغییر می کند. همانطور که گفتیم اگر می خواهید هم گرمایش خانه و هم آب گرم منزلتان را تامین کنید به شما پیشنهاد می دهیم از پکیج استفاده نمایید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.