دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

وسایل مورد نیاز در آرایشگاه از جمله صندلی آرایشگاه

۱۰۵ بازديد
اگر در حال راه اندازی آرایشگاه هستید ، خرید لوازم آرایشگری یکی دیگر از نگرانی ها است. از آنجا که حوزه ابزار و تجهیزات آرایشگری یکی از عوامل اصلی در جذب مشتری و افزایش ارزش کار شما نیست. بنابراین ، هنگام تهیه و خرید تجهیزات مورد نیاز برای آرایشگری مردانه ، باید نکاتی را رعایت کنید تا بهترین محصولات موجود در بازار را برای آرایشگر خود تهیه کنید.

معرفی ضروری ترین تجهیزات مورد نیاز آرایشگاه های مردانه

همانطور که در بالا به شما گفتم ، اگر قصد خرید و تهیه لوازم آرایشگاه مردانه را دارید. شما باید یک لیست تهیه کنید و همچنین نکاتی را برای تهیه تجهیزات لازم بدون کمبود و با بهترین کیفیت دنبال کنید. بنابراین تیم مشاوره محصولات در نظر دارد قبل از خرید تجهیزات آرایشگری که شما عزیزان تهیه می کنید ، لیست کاملی از لوازم جانبی مورد نیاز آرایشگاه های مردانه و هر آنچه که باید بدانید را ارائه دهد.

این مقاله شامل (3) بخش است.
کاملترین لیست لوازم جانبی مورد نیاز آرایشگاه مردانه
مواردی که قبل از خرید تجهیزات سالن مردانه باید بدانید
معرفی بهترین مارک های تجهیزات آرایشگری مردانه
بخشهای مطالعه فوق به تنهایی می تواند راهنمای خوبی برای خرید تجهیزات آرایشگری مردانه باشد. همچنین می توانید با مطالعه کامل این مقاله و توجه به نکات ذکر شده در این مقاله. با دانش کافی بهترین محصولات و تجهیزات را برای سالن خود تهیه کنید. پس با ما همراه باشید.

1_Complete بهترین لیست ابزار مورد نیاز آرایشگاه های مردانه است
کاملترین لیست لوازم جانبی مورد نیاز آرایشگاه مردانه
داشتن یک لیست کامل می تواند به شما در مدیریت زمان و هزینه خرید وسایل مورد نیاز آرایشگاه برای شما کمک کند. بنابراین تصمیم گرفتم تمام لوازم جانبی مورد نیاز هر آرایشگاه برای راه اندازی آرایشگاه را معرفی کنم.
صندلی vip
قیمت صندلی vip - صندلی  vip آرایشگاهی 

بهترین سشوار برای آرایشگاه

انواع سشوار را در وب سایت دیجی کالا مشاهده کنید

سشوار یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین ابزارهای آرایش مو است. از کاربردهای سشوار می توان به خشک کردن مو ، حالت دادن ، رنگ آمیزی اشاره کرد. سشوارها بسیار متنوع هستند. اما از ویژگی های بهترین سشوار برای آرایشگاه ها می توان به داشتن کلاهک ، تنظیم دما ، داشتن سیم بلند ، قدرت بالا ، مقاوم در برابر ضربه اشاره کرد. همچنین مارک هایی (بابیلیس ، فیلیپس ، پاناسونیک ، پرومکس و بوش) از بهترین مارک های سشوار وجود دارد.

2_ دستگاه تصحیح

بهترین ماشین اصلاح برای آرایشگاه ها
انواع ماشین اصلاح را در سایت دیجی کالا مشاهده کنید

از آنجا که زمینه ماشین اصلاح یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین تجهیزات آرایشگری است. دستگاه های اصلاح شده تنوع زیادی در بازار دارند. بنابراین ، هنگام خرید این محصول باید بسیار مراقب باشید. از ویژگی های بهترین ریش تراش آرایشگری می توان به ضد زنگ بودن تیغه ، داشتن سیم بلند و با کیفیت ، قابلیت تعویض تیغه ، مقاومت در برابر ضربه ، وزن مناسب ، داشتن شانه و تنظیمات تیغه اشاره کرد.

با توجه به توضیحات گسترده سایت مشاوره محصولات ، بهترین و محبوب ترین مارک های ماشین آلات آرایشگری می توانند مارک های تجاری (فیلیپس ، موزر ، جیمی ، رمینگتون ، کیمی و پاناسونیک) باشند. ماشین اصلاح در سه نوع تیغ ، تیغ ، و اصلاح مو در آرایشگاه ها استفاده می شود.

3_ قیچی آرایشگاه
بهترین قیچی برای آرایشگاه
انواع اصلاح قیچی را در وب سایت دیجی کالا مشاهده کنید

قیچی نیز یکی از اصلی ترین ابزارهای مورد نیاز آرایشگاه های مردانه است. قیچی در آرایشگاه های مردانه در دو نوع cut و pita استفاده می شود. به دلیل تنوع بسیار زیاد قیچی ، انتخاب قیچی با کیفیت کمی دشوار است. اما شما می توانید با توجه به خصوصیاتی مانند: اصالت ، ضد زنگ بودن ، سبک بودن ، راحتی ، وضوح و مناسب بودن با اندازه دست خود ، یک قیچی با کیفیت برای آرایشگاه ها خریداری کنید.

همچنین ، بهترین مارک های آرایشگاه های کیتش شامل مارک های معروف (Savi ، Shin ، Samko ، Jaguar ، Max Journal ، Version و Di Cut) است.

4_اتو مو
آرایشگاه
صاف کننده های مو پر فروش را در وب سایت دیجی کالا مشاهده کنید

از آنجا که قسمت اتو مو یکی از لوازم اصلی آرایشگاه است. از اتو مو برای حالت دادن به موها و صاف کردن موهای فر استفاده می شود. یکی از مهمترین مواردی که قبل از انتخاب اتو باید در نظر گرفت اصالت کالا ، نوع محصول ، طول سیم محصول و تنظیم دما است.
ترولی رنگ آرایشگاه

5_ صندلی آرایشگاه
بهترین صندلی برای آرایشگاه
انواع مدل صندلی آرایشگاه را در وب سایت دیجی کالا مشاهده کنید

صندلی آرایشگری یکی از عوامل اصلی در جذب مشتری و راحتی شماست. صندلی های آرایشگری بسیار متنوع در بازار وجود دارد و شما می توانید با توجه به علاقه و بودجه خود صندلی مناسبی تهیه کنید. یکی از ویژگی های صندلی مناسب ، توانایی خوابیدن به پشت ، تنظیم ارتفاع به صورت دستی یا خودکار و داشتن یک صندلی نرم و آسان است.

5_ صندلی سرشور
صندلی نشسته
صندلی یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز برای آرایشگاه های مردانه است. صندلی های نشسته برای شستشوی مو ، رنگ آمیزی و ... استفاده می شوند صندلی های نشسته در بازارهای متنوعی به فروش می رسند. قیمت صندلی تابوره . 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.